Minőségpolitika

Minőségpolitikai Nyilatkozat

Jelen minőségpolitikai nyilatkozattal elkötelezzük magunkat, arra hogy

 tevékenységünk minőségbiztosítási rendszerét és a szakmai munka eredményességét folyamatosan mérjük és tökéletesítjük, felelősséget vállalva mind vezetői, mind munkavállalói szinten a rendszer működtetéséért és fejlesztéséért.

  • a rendszer teljesítményét és a minőségcélok teljesülését évente értékeljük az intézmény vezetőségének bevonásával.
  • a minőségpolitikában és a vezetőségi átvizsgálásban megfogalmazott célok megvalósításához rendelkezésre bocsátjuk a szükséges erőforrásokat.
  • Figyelembe vesszük, és kielégítjük a képzésben részt vevők, a munkáltatók, a munkatársak és az oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeit, valamint az elégedettségmérésen és a helyesbítő tevékenységeken keresztül figyelembe vesszük és beépítjük a képzésben résztvevők véleményét a minőségbiztosítás megvalósításába.

Célunk megfelelni a hatályos jogszabályi és szakmai előírásoknak. Ennek előfeltétele az általunk biztosított tevékenységek szabályozott, ellenőrzött és felügyelt végrehajtása.

Stratégiánk, hogy ügyfeleink igényeinek és a kapcsolódó képzési szolgáltatásainknak legjobb minőségben történő kielégítése, olyan kompetenciák közvetítése, amelyek elsajátításával a résztvevők magas szinten képesek megfelelni a követelményeknek és a szakmai kihívásoknak.

Munkatársainktól és a tevékenységünkbe bevont partnereinktől elvárjuk a megkívánt minőségszint folyamatos biztosítását, valamint minőségjavulást eredményező intézkedések felvetését, megvitatását és végrehajtását.

Minőségpolitikánk alapja az ügyfél elégedettsége, ezért rendszeresen felmérjük ügyfeleink elégedettségét és visszajelzéseik alapján folyamatosan fejlesztjük, javítjuk tevékenységünket.

Az eredményességet jól képzett, elkötelezett munkatársakkal, megfelelő tárgyi és személyi feltételek biztosításával növeljük.

Shetland U.K. Nyelviskola

2016.01.04.

 

A 2016. évi engedélyezett képzéseinken a tanulmányi eredmények átlaga: 80,56%

2016. évi lemorzsolódási arányok képzésenként:
angol: 8%
német: 22%
olasz, francia, spanyol: 0%

2016. évi elégedettségmérés eredménye képzésenként:
angol: 95,9%
német: 94,9%
olasz: 100%
spanyol: 93,8%
francia: 96,8%

Tanáraink minősítése a képzésben résztvevők szerint: 85-100%

A 2016. évi  elégedettségi kérdőívek kiértékelésének eredménye, kérdésenként:

  1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,74
  2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? nem releváns 
  3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,58
  4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? nem releváns
  5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,59
  6. Mennyire  elégedett  a  képző  intézmény  által  biztosított  infrastrukturális  feltételekkel?  (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 9,04
  7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,63
  8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,75
  9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében?  9,72

 

A 2015. évi engedélyezett képzéseinken a tanulmányi eredmények átlaga: 80,51%

2015. évi lemorzsolódási arányok képzésenként:
angol: 5,3%
német: 7,7%
olasz, spanyol, francia: 0%

2015. évi elégedettségmérés eredménye képzésenként:
angol: 94,5%
német: 96,1%
olasz: 94,1%
spanyol: 87,6%
francia: 95,3%

Tanáraink minősítése a képzésben résztvevők szerint: 95,5-100%

A 2015. évi  elégedettségi kérdőívek kiértékelésének eredménye, kérdésenként:

  1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,73
  2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? nem releváns
  3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,37
  4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? nem releváns
  5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,49
  6. Mennyire  elégedett  a  képző  intézmény  által  biztosított  infrastrukturális  feltételekkel?  (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 8,70
  7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,64
  8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,71
  9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében?  9,61

 

A 2014. évi engedélyezett képzéseinken a tanulmányi eredmények átlaga: 79,83%

A 2014-es elégedettségi kérdőívek kiértékelésének eredménye:

  1. Mennyire elégedett az elvégzett képzés elméleti részének oktatóival? 9,87
  2. Mennyire elégedett az elvégzett képzés gyakorlati részének oktatóival? nem releváns
  3. Mennyire elégedett a képzéshez biztosított tananyagok színvonalával? 9,56
  4. Mennyire elégedett a gyakorlati képzés színvonalával? nem releváns
  5. Mennyire feleltek meg elvárásainak a tudása ellenőrzésére alkalmazott módszerek? 9,60
  6. Mennyire  elégedett  a  képző  intézmény  által  biztosított  infrastrukturális  feltételekkel?  (oktatástechnikai eszközök, gyakorlati képzés tárgyi feltételei, berendezés, fűtés, világítás, higiénia stb.) 9,05
  7. Mennyire elégedett a képző intézménynek a képzés megszervezésével összefüggő tevékenységével? 9,69
  8. Mennyire elégedett a képző intézmény ügyfélszolgálati tevékenységével? 9,62
  9. Mennyire felelt meg elvárásainak a képzés összességében?  9,58

 

Utazási irodánk panaszügyintézése